ביה"ח: לא נשקפת סכנה לחיי החובש שנפצע בפיגוע

בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on ביה"ח: לא נשקפת סכנה לחיי החובש שנפצע בפיגוע

הוא עבר בהצלחה שני ניתוחים במהלך הלילה וכעת הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ, במצב קשה אך יציב ולא נשקפת סכנה לחייו. הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לרפואתו השלימה של עופר בן טובה

צילום: דובר צהל
13:15
30.04.24
יונת קפלן No Comments on מה התקופה דורשת מאיתנו, עם חגית דיקשטיין

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפיגוע בקרית ארבע: בבית החולים שערי צדק עדכנו הבוקר (ראשון) על שיפור קל במצבו של חובש הצלה יו"ש שנפצע בפיגוע אמש. הוא עבר בהצלחה שני ניתוחים במהלך הלילה וכעת הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ, במצב קשה אך יציב ולא נשקפת סכנה לחייו. הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לרפואתו השלימה של עופר בן טובה.

במקביל, ד״ר אסף קידר, רופא בכיר ביחידת הטראומה בהדסה מעדכן כי שני הפצועים מן הפיגוע בקרית ארבע אשר נפגעו באורח קל, שוחררו במהלך הלילה לביתם לאחר קבלת טיפול רפואי בהדסה עין כרם.

קצין צה"ל שהשתתף בנטרול המחבל, סגן-משנה ב', מ"מ בחטיבת גולני – שחזר את האירוע בסרטון שפרסם הבוקר דובר צה"ל. הקצין, שהיה בחופשה בביתו, קפץ לזירת הפיגוע לאחר ששמע יריות באזור ויחד עם אנשי הביטחון פעל לנטרול המחבל.

video
play-sharp-fill

בעקבות הפיגוע הרצחני אמש יצאו הלילה כ-1500 תושבים מיהודה ושומרון להפגנות בעשרות צמתים ביהודה ושומרון, תוך שהם חוסמים את הכביש לתנועת כלי רכב ערבים ומוחים על אוזלת היד שמפגינה מערכת הביטחון. "לא נשתוק, הכלת הטרור הביאה להלוויות".

כזכור, בפיגוע ירי אמש בקרית ארבע נרצח אזרח ישראלי כבן 60 וארבעה בני אדם נוספים נפצעו. אחד הפצועים עופר אוחנה מתנדב הצלה ללא גבולות וותיק נפצע קשה כשהוזנק למקום הפיגוע. הנרצח נפצע אנושות ומותו נקבע בבית החולים הדסה עין כרם.

המחבל תושב חברון חוסל על ידי רבש"צ היישוב קרית ארבע שדרס את המחבל וקצין צה"ל שהיה בחופשה- ירה בו. ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד הנחה לתגבר את הכוחות באזור חברון ולהמשיך את הכוננות בכול הזירות. הוא שלח תנחומים למשפחת הנרצח בפיגוע ואיחל החלמה מהירה לפצועים.

בפיגוע נוסף סמוך לחברון פתחו מחבלים באש מרכב חולף לעבר עמדה של צה"ל סמוך לכפר בני נעים. הלוחמים ירו לעבר המחבלים שנמלטו עם הרכב מהמקום. ב"ה לא היו נפגעים באירוע.

במוצאי השבת ארעו עוד שני פיגועי אבנים – באחד נפצע בראשו צעיר סמוך למעלה עמוס, ובארוע אחר בבקעת הירדן נפצע קל ילד בן 8.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג התייחס לפיגוע אמש: "מזועזע מהפיגוע בקריית ארבע בצאת השבת ומתאבל עם משפחתו ואוהביו של הנרצח. אני מתפלל להחלמתם המהירה של הפצועים ומחזק את תושבי קריית ארבע בשעה קשה זו.

"מחזק את איש הביטחון של היישוב שניטרל את המחבל המתועב בתושייה גדולה, את צה״ל, המשטרה וכוחות הביטחון שפועלים כל העת למען בטחון ישראל".



0 תגובות